Ga naar de inhoud

Kevin Bogers

Het Pinksterweekend van de El Toro Cycling Club

Pinksterweekend. Voor velen een doodnormaal weekend met een extra vrije dag, voor anderen een weekend wat steevast geblokt staat met activiteiten. Wat je eigenlijke plannen ook zijn, de optie om te fietsen is er uiteraard ook. Zo inventariseerde Sjel de opties middels een polletje en kwam eruit dat er zowel op Eerste- als Tweede Pinksterdag gefietst ging worden. Joop en Ed waren geen enkele dag in de gelegenheid, want zij… Lees verder »Het Pinksterweekend van de El Toro Cycling Club

Zondag 10 mei: Een nieuw avontuur uit: ‘Sjellie Nooit Genoeg!’

De spanning stijgt, de zenuwen nemen toe, routes worden bestudeerd en de laatste fiets zaken worden aangeschaft. De fietsvakantie staat voor de deur. Nog twee nachtjes slapen voordat we naar het zonnige Frankrijk trekken. Het weer laat ons nog een beetje in de steek, maar de zin bij menig Toro is goed aanwezig. Aankomende woensdag gaan we weer een mooie vijf dagen met elkaar beleven op, én naast de fiets.… Lees verder »Zondag 10 mei: Een nieuw avontuur uit: ‘Sjellie Nooit Genoeg!’

Zondag 19 april, de lavendel van jarige Sjel doet het niet goed dit jaar!

Afgelopen weekend kwam het voorjaarscircus naar Nederland, Zuid-Limburg wel te verstaan. We hebben al vele mooie klassiekers mogen aanschouwen dit wielerjaar. Wat te denken van een mooie show in de Ronde van Pogacar, en de misschien nog wel mooiere zege van Wout van Aert in Parijs-Roubaix. Er is denk geen liefhebber die het Woutje niet gunde, prachtig! Afgelopen weekend streek het wielerpeloton neer in de heuvels van Nederland. Klassiekers hebben… Lees verder »Zondag 19 april, de lavendel van jarige Sjel doet het niet goed dit jaar!

Zondag 15 maart: Rondje Oude Molen!

De tweede wegrit van het seizoen stond afgelopen zondag op het programma! Na een lekker eerste ritje met z’n zesjes, was het vooruitzicht goed. Er werd na de eerste rit namelijk door veel leden ingestoken op de tweede rit en die belofte werd nagekomen. Zelfs een feestje van Rob kon daar niks aan veranderen…er werd gefietst! De enige afmelding was van Rob. Hij besloot na een leuk avondje uit te… Lees verder »Zondag 15 maart: Rondje Oude Molen!

Zondag 8 maart: Het wegseizoen afgetrapt met zes!

Nog negen weken, dan zitten we al in de Vogezen voor de fietsvakantie 2026! Dat gaat snel zeg. Nog 63 dagen om te trainen…nog negen zondagse clubritjes en dan moeten we er al staan. De fietsvakantie is vroeg dit jaar, dus het was de hoogste tijd om afgelopen zondag onze mountainbikes in te wisselen voor carbon aero frames voor de lange duur…de racefiets kon van stal! Op het moment dat… Lees verder »Zondag 8 maart: Het wegseizoen afgetrapt met zes!

Zondag 18 januari: Een zonnige rit met een heerlijk toetje!

Het weer en Nederland, het is wisselvallig te noemen. De eerste rit van 2026 werd nog gereden met een hoop ijs, een weekje later was er minder animo en werd er niet gefietst. De 18e wel hoor, alhoewel dit aanvankelijk niet het plan was. We zouden namelijk de Kievitloop lopen deze datum (geïnitieerd door mezelf), maar uiteindelijk leek na een polletje in de groepschat alleen Sebas hier nog echt voor… Lees verder »Zondag 18 januari: Een zonnige rit met een heerlijk toetje!

Zondag 4 januari: De stieren verkennen het NK Veldrijden!

Terwijl heel Nederland op zijn gat ligt en gipsmeester Leo het waarschijnlijk het drukst van ons allemaal heeft, was de sneeuw afgelopen zondag ook al bijna een spelbreker voor ons eerste ritje van het nieuwe jaar. Het fietsjaar 2026 werd namelijk afgetrapt in winterse omstandigheden, en daar is niet iedereen even fan van. Wout van Aert viel vorige week nog lelijk bij de veldrit in Mol door een gladde bocht… Lees verder »Zondag 4 januari: De stieren verkennen het NK Veldrijden!

ZONDAG 28 DECEMBER, OUDJAARSRIT BIJ LEO EN EEN TERUGBLIK OP ONS FIETSJAAR!

Terwijl de eerste knallen klinken en de oliebollen bijna in het vet liggen, is het tijd om terug te blikken op ons fietsjaar. Het jaar 2025 kende vele mooie momenten, waar we tijdens dit ritverslag op terug gaan blikken. Dit is namelijk het laatste verslag van het jaar, over de laatste rit van dit jaar. CEO-Leo organiseerde een oudejaarsrit, net als in 2024…super! Verzamelen om 08.45 voor koffie en …… Lees verder »ZONDAG 28 DECEMBER, OUDJAARSRIT BIJ LEO EN EEN TERUGBLIK OP ONS FIETSJAAR!

De rit van zondag 7 december. Dure verjaardag voor Bou, en heugelijk nieuws van een Toro!!!

Zo, dat is een tijdje geleden. Het verslag van de rit van 16-11 is de laatste…wat betekent dat we bijna een maand verder zijn! Hebben we dan niks gedaan? Nee…dat natuurlijk ook weer niet. Er is binnen gefietst, solo gefietst en er is zelfs hardgelopen. Zo beleefde Maickel zijn intrede bij de hardloopclub waar Sjel ook altijd loopt en liep daar meteen 14 kilometer. Het bierdrinken na het lopen beviel… Lees verder »De rit van zondag 7 december. Dure verjaardag voor Bou, en heugelijk nieuws van een Toro!!!

Zondag 09-11: Rondje Groen onder leiding van Leo!

Terwijl de Sint met zijn Pieten bijna aanmeert in Nederland voor een paar weken Sint-gekte…zit menig Toro natuurlijk met smacht te wachten op het ritverslag van afgelopen zondag. Met Mumford & Sons op de achtergrond maar beginnen aan een mooie terugblik, van een leuke rit! Een rit met een groepje van vier, aangezien er een hoop andere verplichtingen waren! Zo ging Sebas met Mies de Maastunnelloop lopen, ging Sjel naar… Lees verder »Zondag 09-11: Rondje Groen onder leiding van Leo!