Ga naar de inhoud

JP ADMIN

Schijfremmen voor de racefiets, doen of niet doen?

  • door

De heren van Global Cycling Network hebben weer een leuk filmpje gemaakt. Deze keer over schijfremmen voor de racefiets, doen of niet doen ? De diverse merken zijn al een aantal jaar bezig om dit te ontwikkelen maar door de UCI regelgeving zet het niet echt door, het zou gevaarlijk zijn bij valpartijen. Wellicht komt hier binnenkort verandering in. Inmiddels heeft elk merk wel een aantal modellen met schijfremmen, vaak voor cyclocross… Lees verder »Schijfremmen voor de racefiets, doen of niet doen?

Reminder 4 + 16 Januari

  • door

Geachte Leden ! Vergeet niet; 4 Januari nieuwjaarsrit op de Racefiets. Iedereen moet mee, dit is je kans om weer te beginnen ! Rondje Tholen 40km 16 Januari uit eten met de El Toro Cycyling club, alleen leden en gast leden ! De grote El Toro neemt ons mee uit eten, wel zelf betalen 🙂 Als het goed is krijgen jullie via email een berichtje dat deze topic is geplaats… Lees verder »Reminder 4 + 16 Januari

MTB tocht 23-11-2014

  • door

Na vorige week “gezellig” in m’n eentje door de regen en de blubber gebanjerd te hebben, was er deze zondag gelukkig wel animo onder de El Toro fietsvrienden. Op de verzamelplaats besloten om de korte route te doen i.v.m. met een druk zondag agenda bij sommige. Onder het genot van een vriendelijk zonnetje zuidwaarts gereden naar Non Plus Ultra voor de inschrijving van de Sirocco toertocht.  Dat deze toertocht weer druk bezocht werd… Lees verder »MTB tocht 23-11-2014